neděle 14. října 2012

Posuď knihu podle obalu #15

 Týdenní meme z dílny Syki.
Cílem je každou neděli zveřejnit jednu knihu a ohodnotit její obálku.


Název knihy: Pomsta
Autor: Elizabeth Miles

Anotace:
 Nic není, jak by se mohlo zdát. Tři dívky, krásné a tajemné, přijdou do malého městečka vybrat ty, kdo musí zaplatit za svou podlost. Volba padne na Emily, která krutě zradila kamarádku, a na Chase, kvůli němuž jedna dívka zemřela. Nikdo netuší, že tři tajemné krásky jsou Fúrie – bohyně pomsty…







Co si myslím já:
Tak se po trochu delší době opět hlásím s tímto meme.
Tahle obálka se objevila teprve nedávno - jedná se o český překlad knihy Fury, na jejíž obálku jsem natrefovala opravdu dlouho - a upřímně jsem nikdy nemohla moc říct, zda se mi vlastně líbí, nebo ne. Ne že by byla špatná - jen měla ta holka divnou pózu. Každopádně, s českou obálkou jsem si ze začátku zrovna nerozuměla, teď ale myslím, že se o špatnou obálku opravdu nejedná - ano, není taky nejlepší a asi bych zvolila jiné písmo pro nadpis, ale líbí se mi. Rozhodně to mohlo dopadnout hůř a tohle je i celkem obálka, která na knihu dle mého názoru dokáže 'ukázat'.

1 komentář:

  1. originálna obálka je úplne prekrásna 8) ale aj táto má niečo do seba 8)

    OdpovědětVymazat