pátek 1. ledna 2016

Šťastný nový rok! (a menší omluva)



Tak už tu máme nový rok 2016 a já vám všem přeji vše nejlepší, ať se vám v novém roce vše vydaří a ať zkusíte něco úplně nového!

Do toho bych se také ráda omluvila za svou... Tak rok a půl dlouhou absenci. Bohužel mě zasáhla maturita a následně přesun na novou školu. Uvědomuji si, že to není výmluva, protože to hodně skvělých blogerů v pořádku zvládalo, nebo na blog alespoň občas něco napsali. Pro mě osobně to ale bylo trošku náročnější zkombinovat, proto jsem si řekla, že s blogem začnu hned po maturitě. No, co se nestalo. 
Do toho mě v půlce tohto neplánovaného hiatusu opustil server, kde jsem měla uložené obrázky ke knížkám, tak mě moje odhodlání ke blogu se vrátit opustilo ještě víc.
Já vím, já vím, kecám tu, a hlavní otázka, pokud tohle ještě někdo čte, je asi - vrátím se k blogu ještě někdy?
Já osobně upřímně doufám, že ano. Pokud vše půjde dobře, tak bych mohla mít příští týden po zkouškovém (nebo min. už mít jen tak jeden předmět na učení) a do školy hurá až na konci února, tak bych to tu snad mohla rozjet. Změnu každopádně poznáte, pokud si všimnete, že se někdo vrtal ve vzhledu blogu.

Pokud se mi to podaří, tak opravdu doufám, že mě zde znovu přivítáte a nebudete mi mít za zlé, že jsem si dala jakousi neplánovanou dovolenou. Ale kdoví, třeba ta přestávka vybrousila mé schopnosti recenzovat!

Mějte se v novém roce krásně,
Mischa

1 komentář:

  1. Achjo. Teďka, 21. dubna, jsem si nějak všimla, že jsi na goodreads aktivní, tak jsem si řekla, že se mrknu na blog, jestli zase píšeš. A hle! Píšeš.
    Takže já Tě vítám zpátky a teďka si jdu přečíst Tvé nové články. :o)

    OdpovědětVymazat