pondělí 12. srpna 2013

Problém s obrázky

Dnes jeden krátký článek (zítra plánuji přidat recenzi) - z nějakého důvodu mám problém s obrázky na stránce - to už se několikrát stalo, tentokrát to ale vypadá, že stránka, na které jsem si je ukládala, totálně spadla, objevuje se na ní akorát index, nejde se mi přihlásit a já netuším proč nebo jestli ji někdy získám zpátky. Vzhledem k tomu, že jsem na ni uložila prakticky všechny obrázky tady je to celkem problém, tak kdyžtak mějte strpení, protože všechny je nahradit mi asi chvíli zabere.
Uvědomuji si, že to tady momentálně asi nevypadá nejlépe, pokud je ten server ale skutečně v háji a není to jen nějaký zvláštní 'blackout', tak s tím bohužel ale nemůžu co dělat - případně je to vážně práce na delší dobu.
Díky za pochopení. :)

edit: tak problém se naštěstí vyřešil - uf, už jsem si představovala jak ty obrázky budu muset všechny hledat a předělávat. brrr. Každopádně ta slibovaná recenze zítra, dnes jsem neměla půlku dne přístup k internetu, tak mi to holt nevyšlo. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat