neděle 26. února 2012

Posuď knihu podle obalu #1

 Týdenní meme z dílny Syki.
Cílem je každou neděli zveřejnit jednu knihu a ohodnotit její obálku.


Název knihy: Defiance
Autorka: C.J. Redwine

Anotace:
Mezi zdmi Baalbodenu, za stínem jeho krutého vůdce, má Rachel Adamsová tajemství. Zatímco ostatní dívky šijí šaty, pořádají večírky a poslouchají jejich mužské Ochránce, Rachel umí přežít v divočině a obratně zacházet s mečem. Když se její otec, Jared, nevrátí z kurýrní mise a je prohlášen za mrtvého, Velitel přidělí Rachel nového Ochránce, učně jejího otce, Logana - toho stejného kluka, kterému před dvěma lety vyznala lásku a který jí její srdce zase hned vrátil. Protože věří, že je její otec stále naživu, tak je Rachel rozhodnutá utéct a sama ho najít. Ale zrada Velitele stojí hodně a to, co na ni v Pustině čeká, by ji mohlo zničit.

Jako devatenáctiletý je Logan McEntire hodně věcí. Sitorek. Vyvrhel. Vynálezce. Jako učen městského vrchního kurýra se Logan soustředí na to, aby se naučil řemeslu a mohl tak utéct krutovládě v Baalbodenu. Ale jeho plán nikdy nezahrnoval to, že bude odpovědný za impulzivní dceru svého mentora. Logan je rozhodnutý ji ochránit, ale když se jeho plán na útěk pokazí a Rachel za to platí, tak si uvědomí, že má v sázce mnohem více než jen to, že zklame Jareda.

Zatímco si Rachel a Logan vybojovávají jejich cestu skrz Pustinu, sledování příšerou, kterou nelze zabít a armádou zabijáků, kteří touží po krvi, tak objeví romantiku, zármutek a pravdu, která podnítí válku, na kterou se lidé připravují už desetiletí.


Co si myslím já:
Páni. Tohle bylo asi tak to první, co mě napadlo. Kniha mě okamžitě nalákala svou obálkou a po přečtení anotace ještě více, protože uznejme, že vypadá opravdu dobře. A mně bylo jasné, že mám první obálku do tohoto meme, které jsem chtěla začít už delší dobu.
Moc se mi líbí ta dívka na obrázku, vypadá trochu drsněji, což se shoduje s anotací. Taky se mi líbí, že je zrzka, už jen z toho důvodu, že se mi ty vlasy k jejímu okolí opravdu hodí a rozhodně vynikají. Netuším, zda takhle nějak vypadá i hrdinka, kdyby ale ne, tak tady by mi to teda nevadilo, i když obvykle mrmlám, když holka na obálce vypadá jinak, než v knize.
Tady se mi moc líbí 'obraz' města, neboli Baalbodenu, který je jakdyby na dívčíných šatech, rozhodně to obálce dodává takovou tu mysterióznost. Taky se mi k obálce hodí i písmo názvu, které se podle mě naprosto 'shoduje' s obrázkem města. Je takové, jak to říct, pevnostní. Tohle je celkově obálka, která rozhodně zaujme.


Tak, to bude asi vše. Doufám, že jste s mým prvním příspěvkem do tohoto meme spokojení.

Žádné komentáře:

Okomentovat