neděle 29. dubna 2012

Posuď knihu podle obalu #10

 Týdenní meme z dílny Syki.
Cílem je každou neděli zveřejnit jednu knihu a ohodnotit její obálku.


Název knihy: Girl of Nightmares
Autorka: Kendare Blake

Anotace:
Cas začíná vidět Annu všude: občas když spí a někdy v nočních můrách. Ale něco je opravdu špatně. Nejsou to pouze sny. Anna se zdá být mučena, rozervaná vždy jinak a stále hrozněji pokaždé, když se objeví.
Cass neví, co se Anně stalo, když zmizela do pekla, ale ví, že ať už teď zažívá cokoliv, tak si to nezaslouží. Anna zachránila Case více než jednou a teď je načase, aby jí tu laskavost oplatil.






Co si myslím já:
Na to, až si přečtu druhý díl série Anna Dressed in Blood, čekám už zatraceně dlouho a rozhodně se na něj nemůžu dočkat. I z toho důvodu mi neunikly menší změny, které se na obálce nedávno objevily.
Musím říct, že se jedná o opravdu hezkou obálku celkově jak u prvního, tak u druhého dílu. Nejdřív jsem si tady sice říkala, že to měli nechat celé červené, po delším dívání se se mi ale nakonec tahle verze zalíbila o trochu víc. Alespoň takhle ještě více vynikli ti malí démoni (nebo co je to tam za havěť), kteří šahají Anně po nohách. Musím říct, že v předchozí verzi obálky jsem si jich vůbec, ale vůbec nevšimla. Což je škoda. Vypadají docela děsivě, co?
Navíc se tahle obálka trošku víc hodí k obálce předchozího dílu, která je v šedé barvě.
Achjo, Anno, proč až v srpnu?! :D

1 komentář: