sobota 23. června 2012

On my Wishlist #1

 Toto meme pořádá Book Chick City a jeho cílem je každou sobotu uveřejnit několik knih, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být jak ty nové, tak i ty staré či ty vycházející v budoucnu. Já si pro tuto sobotu vybrala tyhle knihy:

Ano, čtete správně. Rozhodla jsem se zapojit opět do dalšího meme a to už jen z toho důvodu, že opravdu nesnáším, že když nemám peníze, tak chci hodně knih a sotva je mám, tak vůbec nevím, jaké knihy jsem vlastně tolik chtěla. Skvělý způsob, jak o tom mít přehled, že? :)
Bad Girls Don't Die - GoodReads
Unravel Me - GoodReads

A protože bych to nebyla já, abych si k tomu něco neřekla (svět se tím snad nezboří :D) - Na Bad Girls Don't Die jsem teprve nedávno natrefila na jednom českém blogu a kniha mě okamžitě zaujala. Co se týče Unravel Me, tak to komentář snad ani nepotřebuje - druhý díl skoro všemi (včetně mě) vychvalovaného Shatter Me. Co už ale tolik nechválím je změna edice obálek. Potlesk za to, že se jim opět podařilo zařídit, aby mi ty edice k sobě nesedly.

1 komentář: