sobota 7. července 2012

On my Wishlist #3

 Toto meme pořádá Book Chick City a jeho cílem je každou sobotu uveřejnit několik knih, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být jak ty nové, tak i ty staré či ty vycházející v budoucnu. Já si pro tuto sobotu vybrala tyhle knihy:

Vlny zmítané smrtí - GoodReads
Cinder - GoodReads

Dnešní On my Wishlist je spíše takové 'české vydání'. Vlny zmítané smrtí, neboli druhý díl Lesa rukou a zubů, si chci koupit už pěkně dlouho, zatím jsem se k tomu ale bohužel nedostala. A co se týče Cinder, tu bych si ráda pořídila už jen hodně zajímavé anotaci. Taky jsem si ji chtěla pořídit už v angličtině, ale než jsem se naděla, tak to vydali i u nás, takže myslím, že bych si spíše koupila to naše vydání.

1 komentář:

  1. vlny si určitě pořiď, momentálně je mám rozečtený a nezklamaly :)

    OdpovědětVymazat