sobota 7. července 2012

Update za červen (6)

Ani to není tak dávno, co jsem psala update za květen - už jen díky tomu, že jsem se s ním trochu zpozdila. I tak tu už ale máme další měsíc a s ním i mé shrnutí za měsíc červen. 
Hned na začátku pro vás mám malou zprávičku - dnešním dnem má blog už půlroku! Páni. Opravdu mi to uběhlo, s takovou se ani nenaděju a už to bude rok! Za tu dobu se blog, co se týče vzhledu, zas tolik nezměnil - po celou dobu zde zůstal váš starý známý šedý vzhled, který jsem opravdu moc líná vyměnit. Ale tak, když se (snad :D) líbí. Zato si myslím, že jsem prošla trochu změnou, co se psaní recenzí týče. Teda, spíš jsem je začala dělat trochu delší. :D A abychom tu měli nějaké ty půlroční statistiky, tak za tu celou dobu získal blog už 42 followerů, což jsem za takovou chvíli opravdu nečekala. Taky za tu dobu tento blog nabral už skoro 4 500 návštěv. Moc vám všem děkuju, za to, že blog navštěvujete i přes to, že občas to tu přes ten týden trochu umírá, a i za ty občasné komentáře, které opravdu potěší. :)
Ale abychom už přešli k obyčejným statistikám a tenhle článek se nestal neuvěřitelně dlouhým  - co se týče recenzí, tak nejnavštěvovanější byla moje recenze na Forsaken, což jsem tak trochu čekala, vzhledem k tomu, že jsem k ní dala odkaz na facebookovou stránku blogerské komunity (Což mi připomíná, že už by blog taky mohl nějakou dostat. Uvidíme). Na druhém místě se umístila recenze na Exile a na třetím Spider's Bite a snad ppoprvé se všechny tři z nich dočkaly alespoň jednoho komentáře!
Ale abych vás už nenudila, tak můžeme přejít k našim knihám. Co se týče recenzních výtisků, tak jsem si opět o žádné nepožádala, ale červenec už se snad bude moci pyšnit čtyřmi obrázky. :D
Tangled Threads by Jennifer Estep (Elemental Assassin #4)
Venom by Jennifer Estep (Elemental Assassin #3)
Unravelling by Elizabeth Norris (Unravelling #1)
 Grave Mercy by Robin LaFevers (His Fair Assassin #1)
Crossed by Ally Condie (Matched #2)
The Way We Fall [Tak padne náš svět] by Megan Crewe (Fallen Wold #1)
The Demon King by Cinda Willims Chima (Seven Realms #1)
Shadow and Bone by Leigh Bardugo (The Grisha Trilogy #1)

Tento měsíc bylo ale knih. Nutno dodat, že se mi taky trochu přemnožili ti nájemní zabijáci (neboli asasíni), to abych si hlídala záda kamkoliv jdu. :D 
Jak už je ale možná jasné, Venom a Tangled Threads jsou další díly ze série Elemental Assassin, kterou jsem si poslední dobou opravdu oblíbila. Jen tak mimochodem mám na cestě už i pátý díl, ale to už patří do července. Unravelling mě zaujalo převážně svou anotací a následně i obálkou hardbackové verze. Nakonec jsem si pořídila paperback, o kterém jsem ze začátku neměla zrovna valné mínění, ale věřte, že naživo vypadá opravdu hezky. A navíc je hřbet tmavý, takže mi z té knihovny ani nevyčnívá, jak jsem si myslela, že bude. 
O Grave Mercy jsem ani přemýšlet nemusela - na téhle knize zní dobře všechno. Crossed je už druhý díl série Matched, jejíž první díl se mi opravdu, ale opravdu líbil. Jen se k tomu dostat. Tak padne náš svět si chci přečíst už dlouho, stejně tak The Demon King. (mimochodem, TDG je možná paperback, ale nenechte se ošálit, ta kniha je celkem těžká. :D). No a Shadow and Bone jsem měla v hledáčku už taky pěkně dlouho a jen se těšila, až konečně vyjde. Kdy já si na tohle všechno najdu čas, to se mně neptejte. Zvlášť s těmi asi pěti recenzemi, které ještě musím napsat. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat