sobota 21. července 2012

On my Wishlist #4

 Toto meme pořádá Book Chick City a jeho cílem je každou sobotu uveřejnit několik knih, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být jak ty nové, tak i ty staré či ty vycházející v budoucnu. Já si pro tuto sobotu vybrala tyhle knihy:

Alice in Zombieland - GoodReads
Nameless: A Tale of Beauty and Madness - GoodReads

Zatímco minulý wishlist se skládal z českých knih, tento je z anglických a taky hardbackových verzí. Alice In Zombieland mě zaujala už jen svým názvem a taky i tím podnázvem, který mě značně pobavil a stejně tak i obálkou. Celkově to vyústilo v to, že bych si tu knihu rozhodně ráda pořídila. Co se týče Nameless, tak to je nová série od autorky Lili St. Crow (neboli Lilith Saintcrow - pod svým vlastním jménem píše adult knihy a pod zkráceninou zase young adult) a ačkoliv se mi rozhodně nelíbilo, jak její série Strange Angels skončila a připadala jsem si značně ošizená, tak jsem ochotná to s ní rozhodně znovu zkusit. Předchozí 4 díly v již zmíněné sérií totiž stály za to. Takže dokud ten konec neudělá stejně, tak myslím, že budu spokojená.
Taky si všimněte, že se u obou jedná o takové 'převyprávění' klasických 'pohádek - u Alice jde samozřejmě o Alenku v říši divů a u Nameless zase o Sněhurku.

1 komentář: