pátek 24. srpna 2012

Nový vzhled

Ano, čtete správně! Jak jste si možná všimli (upřímně, té změny si snad ani nevšimnout nejde), tak jsem poprvé, po asi půlroce fungování blogu, konečně překonala svou lenost a vymyslela něco nového. No a taky trochu barevnějšího, když tu (pořád ještě) máme to léto, spíše je to ale znamením nadcházejícího podzimu (sbohem, 30ti stupňová vedra! Snad už brzy.). Uznávám, ta zelená s podzimem asi moc nejde, ale snaha se cení. A koneckonců je tam i trochu té červené a žluté.
Co se týče knih, které jsem dala do toho kulatého 'pole' - ukázalo se, že když člověk nemusí vybírat pouze jednu oblíbenou knihu, nýbrž šest, tak to jde hned lépe. No a vzhledem k tomu, že 4 knihy z nich jsou dystopie, dvě z nich paranormálno, další fantasy a všechny z nich young adult, tak to i tak trochu vyjadřuje, o jakých knihách tento blog je. (Ne, počítat ještě umím, děkuji pěkně - Angelfall je svým způsobem dystopie a když se do toho mrsknou i andělé, tak máme dystonormální kaši. A na to slovo si hlásím patent. :D)
A abych se přiznala, tak ten citát George R.R. Martina (Člověk, který čte, prožije tisíce životů. Ten, který vůbec nečte, prožije jen jeden) mi navíc dává pocit, jako by tenhle blog byl něčím důstojným. Ach ty iluze. Úžasná to věc.

Každopádně máte povoleno napsat svůj názor - změna k dobrému, k horšímu? Někde se vám ty barvy trkají? (Na ladění já nikdy nijak extra nebyla) Hlavu vám neukousnu. Alespoň ne moc. Možná jen to ouško nebo tak. Přísahám.
Je mi jasné, že kdybych sem dala anketu, tak bych určitě měla větší ohlas, ale lenost je holt smrtelný hřích a já se dnes už tak napracovala. Pokoušet se o anketu by mým rukám určitě neudělalo dobře.
Ave.

7 komentářů:

  1. Není to špatné, jen si budu asi chvíli zvykat - chvíli jsem nevěděla, kde to vlastně jsem :D A ano, iluze jsou krásná věc, ale ten citát je fakt boží :) a mít boží citát v záhlaví je určitě + bod :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný nový vzhled :) Hrozně moc se mi líbí to "pole". Vážně se ti ten vzhled moc povedl. A ten citát je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc příjemně ta zelená působí na oči.. A ten citát od Martina je taky skvělý :)
    Je to přehledné, hezké, dobře čitelné... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Myanmar: No já si taky budu chvíli zvykat hele. :D

    A všem vám děkuju, jsem ráda, že se vám nový vzhled líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, úžasné. Tak na tenhle design jsem si zvykla hned. Působí to tu útulně a příjemně. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný design. :) Ta zelená se mi moc líbí ;)

    OdpovědětVymazat