sobota 25. srpna 2012

On my Wishlist #7

 Toto meme pořádá Book Chick City a jeho cílem je každou sobotu uveřejnit několik knih, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být jak ty nové, tak i ty staré či ty vycházející v budoucnu. Já si pro tuto sobotu vybrala tyhle knihy:

Válka hluku - GoodReads
Feed - GoodReads

Tentokrát je OmW tak trochu dvojjazyčný - co se týče první knihy, Války hluku, tak ta je již třetím (a posledním) pokračováním trilogie Chaosu od Patricka Nesse, kterou jsem si neuvěřitelně oblíbila a jen jsem čekala na vydání i třetího dílu do češtiny. Bohužel mi to ale zrovna nevyšlo a tak jsem ještě neměla čas si knihu vlastně pořídit. Doufám ale, že se to brzy změní, protože jsem opravdu nedočkavá zjistit, jak to vlastně všechno dopadne.
Na knihu Feed jsem narazila teprve nedávno a rozhodně mě zaujala. Vypadá to značně zajímavě a i moje oblíbená recenzentka na goodreads, se kterou si snad ve všem padnu do oka, dala knize pět hvězdiček. To si rozhodně nemůžu nechat ujít.

3 komentáře:

  1. No tak o těchhle knížkách jsem ještě nelyšela. Vypadají docela zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lenka: No, trilogií Chaos ti rozhodně doporučuju, první dva díly se mi moc líbily. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Trilogie Chaos mě velmi zaujala, jen na ní pořád ne a ne někde narazit. dokonce jsem ji nenašla ani v našem knihkupectví - asi je vyprodáno :( A i "Feed" mě celkem lákalo, když jsem ho na Goodreads zahlédla :)

    OdpovědětVymazat