neděle 12. srpna 2012

On my Wishlist #5

 Toto meme pořádá Book Chick City a jeho cílem je každou sobotu uveřejnit několik knih, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být jak ty nové, tak i ty staré či ty vycházející v budoucnu. Já si pro tuto sobotu vybrala tyhle knihy:

From What I Remember... - GoodReads
Mila 2.0 - GoodReads

Na obě knihy jsem narazila celkem náhodou. From What I Remember mě celkem zaujalo svou anotací. Celkově mi kniha zní jako taková menší oddychovka, které občas opravdu není na škodu. O to víc, když mě nějaká ta oddychovka opravdu zaujme. Naposledy se tak stalo pouze s Lola and the Boy Next Door a to už je taky delší dobu zpátky. Rozhodně z toho kouká i taková menší potřeštěnost, což já taky ráda. :D
Co se Týče Mila 2.0, tak ta mě okamžitě zaujala svou anotací a taky tím, že je to prý něco na způsob Jasona Bournea. Ono uvidí se, co se z toho nakonec vyklube, přece jen ty anotace umí občas přehánět, i tak kniha ale vypadá nadmíru zajímavě. Navíc jsou obě knihy takové delší počtení, což já vždy ráda.

1 komentář:

  1. Mila 0.2 vypadá hodně zajímavě. :) Navíc ta obálka... wow... :)

    OdpovědětVymazat