čtvrtek 6. září 2012

Nové obálky (2)

Tak tu máme druhý díl mého nového 'seriálu' týkajícího se obálek. Tentokrát už se objevily obálky z edičního plánu fragmentu v takové podobě, v jaké je zde můžu prezentovat. To ale samozřejmě není všechno, tak jen do koukání! :)

ČESKÉ OBÁLKY


Líbí se mi: Obě Říše temnot (obálky se opravdu, ale opravdu povedly), Mrazivé léto, Motýlí křídla, Válka čarodějek (tahle obálka se mi ze všech tří knih líbí snad nejvíc)
Nelíbí se mi: Rozdělená srdce (možná to naživo bude vypadat lépe, teď se mi obálka ale opravdu nelíbí)
Zlatý střed: Bitva o Hex Hall (v této sérií jsou obálky celkově hezké, tahle už si mě ale tolik nezískala), Čarodějka stínů (Moc se mi nelíbí ta holka na obrázku. Má takovou... divnou pózu), Lovkyně snů

ANGLICKÉ OBÁLKY


Líbí se mi: Whisper's Edge, Broken, Ashes & Ice, Indigo Awakening, Liberty, Love Unscripted, Dark Triumph, Focus
Nelíbí se mi: Hunter's Moon (prostě ne), Firade (tohle je hnus, velebnosti), Infatuate (TOHLE že je druhý díl Illuminate?)
Zlatý střed: Vengeance Bound (není to špatné, ale ne úžasné), The Twice Lost, Slated (Nelíbí se mi ta holka. Prostě ne.), The Goddess Inheritance (obálky v téhle sérií jsou celkově divné), All the Broken Pieces (je to zajímé, ale to je asi tak všechno), The Ghost of Josiah Grimshaw, Persistence of Vision, Reaper's Novice, The Unnaturals, My Life After Now


Co vy na dnešní 'nadílku'? :)

1 komentář:

  1. Z českých obálek se mi nejvíc líbí Bitva o Hex Hall, protože ta série má prostě úžasné obálky a z anglických knih... hm, asi Love Unscripted a Ashes and Ice :-)

    OdpovědětVymazat