neděle 9. prosince 2012

Update za Listopad (11)

Tak už tu máme další měsíc pryč, prosinec je tady - jak jste na tom s dárky? Já už mám skoro vše nakoupené, jen ještě pár posledních drobností.
Abych začala tou hlavní zprávou - jak už možná víte, Syki s VeEee pořádají Knižní blogerské ocenění roku 2012 a koncem listopadu končily i nominace - a světě div se, ale byla jsem 10x nominována na Nejlepšího knižního blogera a Nejoriginálnější blog a tudíž jsem se dostala do hlasovacího kola. Musím říct, že jsem to rozhodně nečekala a proto jsem mohla jen zírat. Strašně moc bych vám všem chtěla poděkovat, že jste si na mě při nominacích vzpomněli, ať už v těch kategoriích, kde jsem jich získala potřebný počet, nebo někde jinde, prostě děkuju, moc to pro mě znamená. Nebudu vám tady teď říkat, ať pro mě jdete volit při konečném hlasování (ne že bych nechtěla, ale víte co, hlasujte si tak, jak to cítíte) - tohle je pouhý výraz díků pro všechny, co si na mě vzpomněli a co si myslí, že jsem já či můj blog, ze všech možných kandidátů, hodna toho, abyste mě vůbec nominovali. Děkuju. Netuším, jak lépe bych to snad mohla vyjádřit, než tímto prostým slovem.
Abych ale už přešla k nudné monotónnosti - nejnavštěvovanější recenzí za listopad byl Čas čarodějnic v těsném závěsu s Exiled a Válkou hluku
Myslím, že dneska vás moc zatěžovat nebudu - račte se kouknout na knihy.

Koupila jsem si/dostala jsem
Feed by Mira Grant (Newsflesh Trilogy #1)
Deadline by Mira Grant (Newsflesh Trilogy #2)
Blackout by Mira Grant (Newsflesh Trilogy #3)
Someone Else's Life by Katie Dale
Touched by Corrine Jackson (Sense Thieves #1)
Eve & Adam by Michael Grant and Katherine Applegate

Tento měsíc jsem si toho tolik nepořídila - Listopad je spolu s prosincem takový 'předvánoční' měsíc, kdy si šetřím na dárky (není snad ani nutné dodávat, že leden je povánoční měsíc, kdy si přeju, abych měla co šetřit :D). Přišla mi jedině trilogie Newsflesh od Miry Grant, kterou už jsem měla déle předobjednanou a po které jsem pokukovala už trochu delší dobu a když se na book depository objevila v předobjednání jako box, tak jsem neváhala. Someone Else's Life bylo spíše spontánní rozhodnutí, kdy mě zaujala obálka, následně i anotace a na bd byla navíc se slevou. Je to taky jediná kniha, kterou jsem si koupila opravdu v listopadu, když už jsem si říkala, že pro tento rok s knihami končím. Já vím, je to se mnou strašné. A to ještě nevíte, jak jsem zhřešila předevčírem! :D
Touched už jsem měla taky předobjednané poté, co mě zaujala obálka i anotace. Nic jiného to se mnou snad ani nikdy není. I když, Eve & Adam jsem si koupila spíš jen proto, že kniha byla za dvě eura něco.

Vyžádala jsem si ke zrecenzování
Vášeň [The Passion] by LJ Smith (Dark Visions #3) - recenze
Motýlí křídla [Schmetterlingsschatten] by Veronika Bicker - recenze 
Moře nestvůr [Sea of Monsters] by Rick Riordan (Percy Jackson #2) - recenze   
Lovec duchů [Ghosthunter: Das Licht, das Tötet] by Derek Meister (Ghosthunter #1)

Vášeň je již třetím a posledním pokračováním série Temné vize od LJ Smith, kterou jsem si opravdu oblíbila. Námět Motýlích křídel mi přišel zajímavý, z knihy mám ale smíšené pocity. Druhý Percy Jackson ani tentokrát nezklamal a Lovec duchů bylo rozhodně úžasné počtení. Za všechny výtisky vděčím nakladatelství Fragment.

2 komentáře:

  1. Heeeele, za kolik byl ten box? Že bych se konečně odhodlala dočíst ten první díl... i zbytek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem si ho předobjednávala, tak asi za 16 euro, teď už to za 22. Njn, slevy v předobjednání. :D

      Vymazat