neděle 24. března 2013

Update za únor (14)

Tak opět jednou přichází Update a opět o něco později - tentokrát pouze z toho důvodu, že prokrastinace je prostě úžasná činnost. Z toho důvodu pro vás ale ani nemám statistiky na minulý měsíc, protože se mi návštěvnost příspěvků z ledna jaksi taksi ztratila mezi záplavou dalších - ale ráda vidím, že se zajímáte i o starší přístěvky a ne jen o ty nové, to rozhodně. :) Taky se musím pochlubit a poděkovat za již plný počet 70 followerů - vás už tu je! Možná si brzo udělám i fb stránku, ale zatím nepředbíhejte, protože stejně jako vesmír, moje lenost je skutečně nekonečná.

Koupila jsem si/dostala jsem
Saphirblau [Modrá jako safír] by Kerstin Gier (Edelstein Trilogie #2)
White Horse [Bílý kůň] by Alex Adams (White Horse #1)
BZRK by Michael Grant (BZRK #1)
If I stay [Jestli zůstanu] by Gayle Forman (If I stay #1)
Říše strachu by Michael Crichton
Kořist by Michael Crichton

Zatleskejme pro historicky druhý moment, kdy jsem si v nějakém měsíci nepořídila ani jednu anglickou knížku. Teda, jsem si jistá, že na book depository jsem si toho předobjednala zase habaděj, ale pro únor mi nic nepřišlo. každopádně k těm knihám - pro Modrou jako safír jsem letěla do knihkupectví hned po škole, kde jsem dočetla Rudou jako rubín. Z toho můžeme usoudit dvě věci: Ano, čtu si ve škole a Rudá se mi opravdu líbila. Po přečtení bych řekla, že Modrá patří do takové té kategorie typických druhých dílů. Bílého koně jsem si koupila, když jsem byla s kamarádkou v Olomouci - původně jsem hledala BZRK, které jsem nakonec získala tak, že mě CooBoo vybralo ve své soutěži na fb a já ji tudíž vyhrála, z čehož jsem byla patřičně nadšená.
Jestli zůstanu, Říše strachu a Kořist jsou mé úlovky ze slevové mánie buxu.

Vyžádala jsem si ke zrecenzování
Deklarace smrti [The Declaration] by Gemma Malley (The Declaration #1) - recenze
Hadí spirála [Serpent's Coil] by Christy Raedeke (Prophecy of the Days #2) - recenze   
Nepřítel mého nepřítele by Kateřina Petrusová (Bavettovi #2) - recenze
Bitva o labyrint [Battle of the Labyrinth] by Rick Riordan (Percy Jackson #4) - recenze

Deklarace smrti mě okamžitě zaujele především obálkou a následně i anotací - kniha nakonec nijak nepřekvapila, ale jedná se o celkem dobrý kousek. Hadí spirála byla o krapet horší než předchozí díl a nutno dodat, že také o něco šílenější. Opravdu jsem netušila, co mám od Nepřítele mého nepřítele očekávat, nakonec se z ní ale vyklubala knížka, která se mi líbila mnohem víc než její předchůdkyně - jen tak dál, Katko. A na čtvrtého Percyho jsem se náležitě těšila. Za všechny výtisky děkuji nakladatelství Fragment. :)

1 komentář: