sobota 29. června 2013

On my Wishlist #14

 Toto meme pořádá Book Chick City a jeho cílem je každou sobotu uveřejnit několik knih, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být jak ty nové, tak i ty staré či ty vycházející v budoucnu. Já si pro tuto sobotu vybrala tyhle knihy:

Between the Devil and the Deep Blue Sea - GoodReads
Stormdancer - GoodReads

Po dlouhé době OMW opět oprašuju. Between... Mě nejdřív zase tolik nezaujalo. Nedávno jsem ale na knihu narazila znovu a po druhém přečtení anotace a i některých předčasných recenzí si nemyslím, že knize dokážu odolat - vypadá to báječně. Napínavě. I tak trochu hororově. A takovou knihu už jsem sakra dlouho nečetla.
Co se týče Stormdancera, tak toho jsem si chtěla přečíst už od té doby, co jsem věděla, že kniha vyjde. Hardback mi ale přišel značně předražený (co se téhle obálky týče - ano, prostě zbožňuju hezké obálky a musím mít zrovna tuhle :D) a ačkoliv i paperback to trochu přehání, tak je to přece jen o trochu lepší a já si tudíž chci tuhle paperbackovou verzi rozhodně pořídit. Tak snad mi to vyjde.

5 komentářů:

  1. Stormadancer jsem si taky chtěla strašně dlouho přečíst. Dokonce jsem měla šanci si popovídat s Jayem Kristoffem. Ale potom jsem na ni zapomněla a teď mě nedávno odradila Luu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, já to dělám tak, že mám na goodreds jednu-dvě recenzentky, se kterými si, co se knižního vkusu týče, tak na 97% absolutně rozumím. Takže když vidím nějakou knihu a ony ji četly, tak se rozhoduju podle jejich recenzí. A právě téhle dala jedna z nich plných pět hvězdiček, takže u mě žádná otázka "jestli", ale spíš "kdy". :D Takže jde spíš o to, zda máte s Luu stejný vkus, nebo je to spíše tak na půl. Protože v tom druhém případě bych knize já osobně asi šanci přece jen dala. :) Ale je to na tobě, že jo. :)

      Vymazat
    2. Spíš tak na půl. Já zatím nenašla nikoho, s kým bych měla takměř shodný vkus na knihy. Takže pro mě je hodně těžké se řídit recenzemi. Ale zas podle některých jsem vidděla věci, které by mně na té knize vadily hodně... Takže jsem ohledně tohoto kousku hodně zmatená. :D

      Vymazat
    3. Tak jsme si tak nějak procházela, tak nejvíc si podle % na GR rozumím s tebou a to na 90%. To mně přijde celkem vtipné. Takže odteďka se tě držím! :D

      Vymazat
  2. Ešte som ani o jednej nepočula, ale tie obálky...! :O Dokonalé...

    OdpovědětVymazat