úterý 23. července 2013

Knižní novinky (1)

Tak jsem opět jednou přemýšlela, co by pro vás pro čtenáře mohlo tento blog udělat zajímavějším - přece jen mi je jasné, že neustálé recenze, ačkoliv je tenhle blog o nich, té 'popularitě' zrovna nedodávají. A letošní Comic Con (aka 'ten nejlepší Comic Con, na kterém jsem nebyla') mi rozhodně nějaký ten nápad vnukl - proč jednou za čas nepřijít s pár knižními novinkami, které by vás snad mohly zajímat? A hned první příspěvek bude zaměřený spíše na ty filmové adaptace - přece jen se jich tento rok vyrojilo neskutečně hodně.

Nejdříve ze všeho začneme s Divergencí - Veronica Roth oznámila, že bude mít třetí kniha dokonce dva pohledy - nejen Tris, nýbrž nově i Čtyřky. Autorka se k tomu vyjádřila tak, že se v knize vyskytovaly určité věci, které chtěla vyjádřit 'vícedimenzionálně' a poté, co zkusila pohledy několika postav, se nakonec rozhodla pro Čtyřku. Tak co, těšíte se, až se budete moci podívat do jeho hlavy?
Na Comic Conu byl také oznámen konec natáčení Divergence jako filmu a v (alespoň v těch amerických) kinech se objeví 21. Března 2014.

Nově se také objevil pořádný trailer k Vražedné pomstě, druhému dílu Hunger Games, kterého se dočkáme již 22. listopadu tohoto roku - a musím říct, že to vypadá, že se do toho nový režisér Francis Lawrence pořádně obul. Zachytil skvělé detaily, sem tam padla i knižní citace nebo scéna. Však se na něj podívejte sami.

 


Pozadu není ani film k Vampýrské akademií - trailer je sice ještě daleko, byl už ale uveřejněn oficiální plakát k filmu. A dokonce se hýbe! K tomu si ale musíte zajít sem.

Nějaké, ačkoliv ne tak velké, novinky přináší i série Nástroje smrti - druhý díl, Město z popela se totiž začne brzy natáčet, aby mohl do kin zavítat už rok po uvedení prvního dílu. Studio evidentně filmu značně věří. V americe by měl do kin zavítat 21. srpna, u nás se ho ale kupodivu dočkáme až 5. září.
Mimo jiné jsme se z Comic Conu dozvěděli i to, že je Robert Sheehan (Simon Lewis) naprostým geekem - jak se jmenuje drak v Hobitovi? Přece Benedict Cumberbatch! :)

Mimo jiné se blíží vydání filmu Percy Jackson: Moře nestvůr, a to už 15. srpna v našich kinech. Percy neměl na Comic Conu ani panel, doufejme ale, že Thor Freudenthal dokázal vytvořit takový film, který zaujme jak fanoušky knih, tak nové diváky a snad si i vyslouží další adaptaci - a kdoví, třeba nakonec i ten Comic Con.

7 komentářů:

  1. Třetí díl z pohledu Tris i Čtyřky? Wow, to by mohlo být hodně zajímavé. :D :)
    A ten oficiální plakát VA, který se hýbe, je vážně super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hunger Games film se mi vůbec nelíbil. Ale trailer na Catching Fire mě pomalu nalákává do kina. Ale mám strach, že to bude špatné jako ten předešlý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že s tím novým režisérem by to mohlo být dobré - už jen v traileru jsou právě ty detaily z knihy a všechno. Mně se první díl sice líbil (i když mě některé věci naštvaly), ale i kdyby ne, tak bych po tomhle Vražedné pomstě tu šanci asi dala. Ale je to na tobě, že jo. :)

      Vymazat
  3. Poster k VA jsem viděla a strašně se mi líbí - sice jsem ze začátku na něm čekala nějaké fotky atd..., ale tohle je teda boží :D. Chtěla jsem se ještě zeptat - nejsi ještě náhodou jako spoluadminka VA fan blogu se Zuzkou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Logo je rozhodně skvělé, líbí se mi, jak ho vymysleli. A ne, nejsem, to bude asi jiná Mischa. :)

      Vymazat
    2. To je jedno :D, máš opravdu krásný blog.

      Vymazat
  4. Také se moc těším na film Vampýrské akademie;-)

    OdpovědětVymazat