neděle 11. března 2012

Posuď knihu podle obalu #3

 Týdenní meme z dílny Syki.
Cílem je každou neděli zveřejnit jednu knihu a ohodnotit její obálku.


Název knihy:What's Left of Me
Autorka: Kat Zhang

Anotace:
Eva a Addie žijí ve světě, kde se všichni rodí s dvěmi dušemi, ale pouze ta nadřazená může přežít dětství. Je jim patnáct a jsou si bližší jak dvojčata a udržují Evu, 'druhou duši', tajemstvím. Ví, že je zakázáno, aby byly hybridy, ale jak by se od sebe někdy mohly oddělit?
Když dramatický sled událostí odhalí, co se stane s hybridy, pokud jsou odhaleni, Eva s Addie čelí nebezpečnému boji o přežití a ani jedna z nich nechce být tou, která odejde.






Co si myslím já:
Opět jednou, jakmile jsem tuhle obálku viděla, tak jsem věděla, že mám do tohoto meme vybráno. Tahle obálka je opravdu neskutečná a neuvěřitelně zajímavá. Strašně se mi líbí, jak i do obálky dali jakdyby koncept těch dvou duší, o kterých si můžeme přečíst v anotaci - obrys jedné dívky ve které je obrázek dívky druhé. Neuvěřitelně mi to ke knize sedí a taky to vypadá nadmíru zajímavě a zaujme už na první pohled. Kdybych ji viděla někde v knihkupectví, tak po ní šáhnu, i kdybych si původně přišla pro úplně jinou knihu.
Znovu ale mám problém pouze se jménem autorky. Barva mi sice tentokrát sedí, nehodí se mi ale značně 'odrbané' písmo, kterým je jméno napsáno. Díky elegantnímu písmu, kterým je napsán nadpis i název série, tamto zase působí, jak kdyby tam ani nepatřilo a ocitlo se tam jen tak náhodou a celkově to ruší takovou 'eleganci' celé obálky. Vyjma toho se ale opravdu jedná o nádhernou obálku, kterou by mi rozhodně nevadilo mít doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat