neděle 18. března 2012

Posuď knihu podle obalu #4

 Týdenní meme z dílny Syki.
Cílem je každou neděli zveřejnit jednu knihu a ohodnotit její obálku.


Název knihy: Vlny zmítané smrtí
Autorka: Carrie Ryan

Česká anotace:
Gábi vede klidný život v bezpečí svého městečka u moře, za hradbou. Nechává přátele snít o Temném Městě na pobřeží a sama vše jen pozoruje z majáku, kde žije se svou matkou. Nic jiného než domov nikdy nepoznala. Nic jiného ke štěstí zdá se nepotřebuje. Jsou tu však stále nebezpečí, která ani hradba nezastaví. Gabrielina matka Mary si myslela, že svá tajemství nechala v Lese rukou a zubů, ale tajemství v jejich světě nezůstávají pohřbena - stejně jako mrtví. Stačí jeden večer za hradbou… Jeden kluk, kterého Gábi znala odjakživa, a druhý zahalený tajemstvím… Jeden okamžik nepozornosti, a Gabrielin svět se začíná hroutit. Gábi ví jediné: Jestliže má ještě doufat v budoucnost, musí se postavit lesu z matčiny minulosti.



Co si myslím já:
Na pokračování Lesa rukou a zubů už se těším celkem dlouho a nedávno uveřejnili oficiální obálku druhého dílu. Musím říct, že jsem ráda, že tentokrát ponechali tu původní, ačkoliv ji přece jen trochu opravili. Opravdu nechápu, proč ji u minulého dílu změnili. Tuhle obálku každopádně o něco zesvětlili, což nejspíš proto, aby to více ladilo s předchozím dílem a taky na ní změnili písmo. Nejsem sice fanoušek růžové, to vůbec, ale líbí se mi, že zvolili tuhle barvu, protože červená v předchozí verzi obálky se s tím obrázkem opravdu tloukla.
Taky se mi hodně líbí obrázek na pozadí, i když upřímně, po tom zesvětlení jaksi ztratil svůj hororový nádech. Kniha ale ještě nevyšla a já tudíž nemám jak posoudit obrázek se skutečností, ale vzhledem k viditelným ornamentům tak trochu doufám, že 3D verze bude o trochu tmavší. Celkově se mi ale obálka opravdu líbí a jsem si jistá, že mi bude na poličce s prvním dílem hezky ladit.

1 komentář:

  1. Mně se líbí obě dvě verze obálky. Pamatuju si, že i u prvního dílu si pohrávali se změnou obálky - původní písmo tam bylo žluté.

    OdpovědětVymazat