neděle 8. dubna 2012

Posuď knihu podle obalu #7

 Týdenní meme z dílny Syki.
Cílem je každou neděli zveřejnit jednu knihu a ohodnotit její obálku.


Název knihy: Sestra
Autorka: Rosamund Lupton

Anotace:
Psychologický román okořeněný prvky detektivky a thrilleru zkoumá mezilidské vztahy, sílu lidského ducha a ohledává hranice, jež jsme ochotni překročit na cestě za svým cílem. Beatrice se dovídá strašnou zprávu, že její mladší sestra Tess se pohřešuje. Přilétá do Londýna jen proto, aby se dozvěděla, že ji nalezli mrtvou – a prý je to sebevražda. S tím se Bee odmítá smířit a zatímco v duchu rozmlouvá s milovanou Tess, pouští se do pátrání po jejím vrahovi.






Co si myslím já:
Na tuhle obálku jsem poprvé narazila, když jsem nedávno listovala v katalogu Knižního klubu a musím říct, že mě okamžitě zaujala, ještě než jsem si vůbec přečetla anotaci. Kontrast postavy v červeném na bílém sněhu obálce rozhodně dodává takovou mysterióznost a písmo je v takovém stylu, že mi trochu připadá, jak kdyby byl nápis napsán krví. Sice si myslím, že trochu elegantnější písmo by se k tomu hodilo víc, ale ani tohle mě od obálky nijak neodradilo. Ten citát z Daily Mail bych možná udělala trochu menší a dala ho nahoru, i tak ale obálka vypadá hezky. Člověka potom třeba i napadají otázky, kam ta postava má asi namířeno, co tam dělá. Rozhodně je to jedna z obálek, které zaujmou na první pohled (alespoň mě teda ano) a rozhodně je to jedním z důvodů, proč bych si knihu ráda přečetla.

1 komentář:

  1. Tak tahle obálka vypadá skvěle a ani anotace mě nijak neodradila :) Doufám , že se co nejdříve objeí u nás v knihovně!!! .) (I když o tom dost pochybuju...ač jsme velké město, zrovna 2x se nepřetrhnou :D)

    OdpovědětVymazat