neděle 15. dubna 2012

Posuď knihu podle obalu #8

 Týdenní meme z dílny Syki.
Cílem je každou neděli zveřejnit jednu knihu a ohodnotit její obálku.


Název knihy: Čarodějnice z Hex Hall
Autorka: Rachel Hawkins

Anotace:
Sophie Mercerová je čarodějka. Jenže její kouzla většinou skončí katastrofou a její poslední šancí je Hex Hall, elitní nápravné zařízení pro adolescenty Prodigia, tedy pro čarodějky, kouzelníky a řádku dalších bytostí. Sophie se už během prvního dne podaří dosáhnout prvních výsledků: získá tři mocné nepřítelkyně, zakouká se do přitažlivého kouzelníka a dostane novou spolubydlící, jedinou upírku na škole. Vedle (ne)obyčejných školních starostí bude Sophie muset čelit i zlovolné síle, která začala útočit na studenty Hecate Hall…






Co si myslím já:
O téhle obálce už vím docela delší dobu, jen jsem na ni nedávno opět narazila a řekla si, proč ji do toho meme nedát. Musím říct, že se mi obálka vždy líbila, možná snad až na obličej té modelky nahoře, vždy se mi zdála takový 'vyjukaná', až to není hezké. :D Ale zase se mi líbí, že to třeba udělali tak kvůli tomu, že Sophie je na škole nová a takový výraz k tomu rozhodně patří.
Jelikož jsem knihu nečetla, tak nedokážu posoudit, zda má ten odraz v zrcadle s knihou něco společného, nebo jde jen o efekt, každopádně to vypadá dobře. Taky se mi líbí i posun té holky trochu doprava narozdíl od originálu, kde je úplně uprostřed. Celkově na mě obálka působí dobrým dojmem, nepatří sice mezi ty nejlepší, ale špatně taky nevypadá.

Žádné komentáře:

Okomentovat