neděle 6. května 2012

Posuď knihu podle obalu #11

 Týdenní meme z dílny Syki.
Cílem je každou neděli zveřejnit jednu knihu a ohodnotit její obálku.


Název knihy: The Calling
Autorka: Kelley Armstrong
Anotace:
Maya a její přátelé - všichni, kteří mají superschopnosti - byli uneseni poté, co utekli lesnímu požáru, o kterém věří, že byl úmyslně založen a po hrozné helikoptérové nehodě je najednou pronásledují zlosynové v divočině Vancouver Island.









Co si myslím já:
A máme tu další pokračování nějaké série. The Calling je druhým dílem nové (a opravdu dobré) série od autorky Kelley Armstrong. Musím říct, že se obálka opravdu, ale opravdu povedla - nejdřív byla opět jednou trochu jiná a já musím říct, že jen dobře, že ji trochu upravili, zvláště ty oči, které mě na první obálce značně děsily.
Vlastně ani nemůžu říct, že by se mi na obálce něco nelíbilo. Navíc, na obrázku vypadá trochu obyčejně, ale co jsem na internetu viděla nějaké fotky, tak jsem po té obálce jen slintala. Já osobně už se těším, až si druhý díl přečtu, jen co bude trochu víc peněz. Bohužel ale budu muset nejspíš zabrousit po paperbacku, který ani zdaleka nedosahuje této krásy, opravdu.
Možná jen jediná věc, která mi na obálce trochu vadí - modelčiny rty. Vypadají trochu jako po plastické operaci, upřímně. Celkový dojem z obálky to ale opravdu neničí. A já, pokud nechci na přečtení čekat rok, ji holt budu muset oželet. Což ale neznamená, že ji nemůžu obdivovat, že? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat