úterý 7. srpna 2012

Update za červenec (7)

Páni, polovina prázdnin už je v tahu. To to uběhlo, co? už aby člověk zase myslela na školu. A já na to, že si pořád ještě musím koupit některé učebnice. :D
Dost ale o tomhle, ačkoliv by se učebnicím dalo s velkou nadsázkou opravdu říkat knihy, o nich tenhle blog není. Takže abych začala, tak se musím nejdřív omluvit za opravdový nedostatek článků - bohužel, ironicky zrovna o těch prázdninách nemám na to čtení moc čas. Momentálně se jen snažím dočíst poslední recenzní výtisk od Fragmentu a opravdu doufám, že si už brzo udělám ve svém celkem nabitém rozvrhu nějaký ten systém, abych měla na ty knihy čas. Každopádně i přes menší strádání nabral blod už 46 followerů a já vám musím opravdu moc poděkovat. Už je váš tolik! Musím říct, že když jsem s blogem, začínala, tak jsem si představovala, že touto dobou jich budu mít maximálně tak dvacet a proto jsem za vás za všechny opravdu vděčná! :)
Abychom teď ale přešli ke starým známým statistikám, tak nejčtenější recenzí se stala RC recenze Nebezpečné lásky, která nakonec zas tak nebezpečná ani nebyla. Na druhém místě se umístila recenze na Železného krále a na třetím zase na Sestru.
No a jako obvykle už je čas na to se pochlubit těmi knihami, které jsem si koupila či dostala k recenzi. Tento měsíc jsem se poněkud rozšoupla, jen co je fakt. :D

První na řadě jsou ty, které jsem si koupila:

Spider's Revenge by Jennifer Estep (Elemental Assassin #5)
Sweet Evil by Wendy Higgins (The Sweet Trilogy #1)
Bad Girls Don't Die by Katie Alender (Bad Girls Don't Die #1)
From Bad to Cursed by Katie Alender (Bad Girls Don't Die #2)
The Exiled Queen by Cinda Williams Chima (Sever Realms #2)
Železný král [The Iron King] by Julie Kagawa (The Iron Fey #1) - recenze
Kruh Ohně [Circle of Fire] by Michelle Zink (Prophecy of the Sisters #3)
Luxus [The Luxe] by Anna Godbersen (Luxe #1)
Leviatan [Leviathan] by Scott Westerfeld (Leviathan #1)

Spider's Revenge je už pátý díl mé oblíbené adult série, kterou si pomalu skupuju. Co se týče Sweet Evil, tak na tu knihu jsem četla značně rozporuplné recenze, tak mě rozhodně zajímá, jak to budu cítit já. Bad Girls Don't Die a From Bad to Cursed jsou první dvě knihy v trilogií, která mě rozhodně zajímá, už jen svým originálnějším tématem. The Exiled Queen je druhý díl knihy The Demon King, kterou jsem si koupila už v červnu. Jelikož book depository zase pomalu zdražovalo, tak jsem si tu knihu koupila radši dřív než později, i když jsem první díl ještě nečetla. Železného krále jsem četla už v angličtině a když ho rovnou vydával knižní klub, kde mám členství, tak proč si ji nekoupit v češtině, že? Kruh Ohně je zase třetím dílem trilogie proroctví sester, která by se dala označit za mou guilty pleasure. Přece jen ale doufám, že už se v tomhle díle dočkáme nějaké té pořádné akce, jinak budu nejspíš zklamaná. Po Luxusu jsem pokukovala už delší dobu (a taky jsem si řekla, že by nebylo na škodu zkusit něco mimo mé obvyklé zaměření) a konečně jsem si koupila i Leviatana, u kterého jsem delší dobu celkem váhala.

A teď ty, které jsem si vyžádala ke zrecenzování:


Nebezpečná láska by Kateřina Petrusová (?? #1) - recenze
Zloděj blesku [The Lightning Thief] byRick Riordan (Percy Jackson and the Olympians #1) - recenze
Hlouběji do podzemí [Deeper] by Roderick Gordon & Brian Adams (Tunnels #2)

Na Nebezpečnou lásku jsem četla opravdu hodně - opakuji hodně - pochvalných recenzí, až jsem si ani já nemohla ujít příležitost zjistit, o čem celý ten humbuk vlastně je. No, nakonec se ukázalo, že je to jedna z těch knih, co se skoro všem líbí, ale já patřím mezi ty, kteří jí nebyli zas tolik uchvácení.  Zloděje blesku jsem už četla v angličtině, ale co se týče češtiny, tak to byla moje premiéra. No, Percy se pořád chová jako malý kluk, přece jen ale stojí Zloděj blesku za to. No a Hlouběji do podzemí jsem si vybrala poté, co jsem četla celkem průměrný první díl s tím, že by mě mohl ten druhý uchvátit víc. Tak uvidíme. Za všechny výtisky opět jednou vděčím nakladatelství Fragment. :)

2 komentáře:

  1. Vážně skvělé knihy! Hlavně sweet evil vypadá naprosto nádherně, ale to všechny. :) A Strange angels ti už dorazili? Nerada bych, aby se někde zatoulaly. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kath: Jen kdybych neměla foťák z věku dinosaurů, aby ty knihy byly trochu lépe vidět. :D Jojo, SA už dorazili, moc děkuju. Přemýšlela jsem, že ti třeba napíšu, protože vím, že já sama bych chtěla vědět, zda se to někde nezatoulalo, ale potom mi to úplně vypadlo z hlavy. :D

    OdpovědětVymazat