neděle 23. září 2012

Nové obálky (3)

Opět se jednou hlásím s mou - již oficiálně nepravidelnou - rubrikou na téma nových obálek. Tentokrát přináším kupu jak českých, tak anglických! :)

ČESKÉ OBÁLKY


Líbí se mi:Delirium, Pandemoium (líbí se mi, jak 'obálkové dilema' CooBoo vyřešilo), Proklatý, Střípky duší, Závist, Jméno větru, Strach moudrého muže (tyhle edice Kroniky královraha prostě musím mít!)
Nelíbí se mi: Trýzeň (hnus, velebnosti, chudák Cat, u nás se dobrých obálek opravdu zrovna netěší)
Zlatý střed: Soužení (není špatná, ale taky ne zrovna úžasná). Ahoj z nebe, Magie krve (obálky v téhle sérií celkově nic moc, i když musím uznat, že tahle se narozdíl od předchozích dílů značně povedla), Obnažená

ANGLICKÉ OBÁLKY


Líbí se mi: False Sight, Ten Tiny Breaths, Shadows (ne zrovna můj typ obálky - ale má něco do sebe), Fractured Soul, 'Till World Ends, Abandon, Deadly Sting, Fox Forever (opravdu mám díky této obálce si tuto sérií koupit)
Nelíbí se mi:Gilded Wings, Unbreakable Love (ta holka má zácpu nebo něco?). Fireblood, Midnight Blue-Light Special (tahle autorka je mmch Mira Grant, autorka série Newsflesh, podle toho, co sjem četla)
Zlatý střed: Stalked by Death (není špatná, ale na druhou stranu mě na ní něco děsí), Blood Curse, Silent Echoes, Reaping me Softly (zdá se mi taková prázdná), With All my Soul (šaty, šaty a zase šaty, eh), Star Crossed, The Scorpio Races (aka nová obálka téhle série aka chudák kůň), Starglass, If I should Die (v téhle sérií mi obálky celkově přijdou nic moc, asi jako jediné), Sacrifices, Undone (rozhodně zaujme, ale už se mi nelíbí tolik jako obálky předchozích knih Cat - těch anglických, samozřejmě), Opal (aneb nesympatičtí modelové dělají svoje), Empty (opravdu prázdné, jen co říct), Between


Tak, která obálka rozhodně zaujala vás? :)

2 komentáře:

  1. Mne sa veľmi lúbi Sacrifices - nemám ani šajnu o čom kniha je, ale má naozaj zaujímavú obálku 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Delirium a Pandemonium jsou jednoznačně nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat