sobota 1. září 2012

On my Wishlist #8

 Toto meme pořádá Book Chick City a jeho cílem je každou sobotu uveřejnit několik knih, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být jak ty nové, tak i ty staré či ty vycházející v budoucnu. Já si pro tuto sobotu vybrala tyhle knihy:

Break My Heart 1,000 Times - GoodReads
Chantress - GoodReads

Na Break My Heart 1,000 Times jsem narazila úplnou náhodou a ačkoliv jsem si nejdřív kvůli názvu říkala, o čem ta kniha nebude, tak mě i tak zaujala obálka a kniha si mě poté získala i anotací, která vypadá značně slibně a z toho, co jsem četla, i trochu jako něco, u čeho by se člověk mohl bát. No, mně sice, co se knížek a filmů týče, vystraší jen opravdu málo věcí, ale i tak je to lákadlo navíc.
Co se týče Chantress, tak na tu jsem narazila při velkém honu na nové obálky a poté, co jsem tuhle obálku uviděla, tak jsem se samozřejmě musela podívat, o čem kniha vlastně je a musím říct, že vypadá značně zajímavě a i příběhem to vypadá, že se pro změnu bude týkat něčeho jiného - schopnost, která má co dočinění se zpěvem, rozhodně není v knihách běžná.

Žádné komentáře:

Okomentovat