pondělí 4. března 2013

Nové obálky (6)

Nové obálky se objevují pořád. A když jsem si myslela, že když budu 'vybírat', tak to nebude tak často, tak jsem se prozatím pěkně pletla. A proto vám už potřetí za krátkou dobu přináším další nadílku obálek. :)


A Cursed Embrace
Cecy Robson 
(Wird Girls #2, pokračování Sealed with a Curse)
První díl téhle (mimochodem formátově značně malé) knihy mám doma, ačkoliv jsem ho ještě nečetla. Doufám ale, že se mi bude zamlouvat, protože obálka ke druhému dílu se mi líbí snad ještě více než ta první - ta červená vypadá parádně a opravdu doufám, že to má spojitost i s tím, že by i děj mohl být takový 'temnější'. Moc se mi sice nelíbí, že jde ta holka na obrázku celá vidět - takhle si ji celou knihu budu nejspíš představovat jako hlavní hrdinku místo toho, aby si moje představivost nějakou vymyslela.



Isla and the Happily Ever After
Stephanie Perkins
Jsem si jistá, že mnoho z vás zná od autorky její knihu Anna and the French Kiss (Polibek pro Annu), která už vyšla v češtině. A možná i víte, že Anna a Lola mají úplně jiný styl obálek. A nepletete se - u Isly se vytvořila nová a spolu s tím byl změněn i design celé edice. Mně osobně se asi, stejně jako většině, líbil předchozí styl obálek (a kdybych měla předchozí dvě knihy doma, tak bych byla náležitě naštvaná, že to změnili), zase ale nesouhlasím s názorem, že je to hrůza, protože si myslím, že něco do sebe mají. A naživo by možná obálka mohla budit úplně jiný dojem.


Praštěný (v originále Hammered)
Kevin Hearne
(Kroniky železného druida #3)
I Kroniky železného druida patří mezi knihy, které bych si ráda přečetla, ale nedostala jsem se ani k jejich koupi. Čemu jsem se u tohohle dílu ale musela zasmát, je český název knihy. Pravda, i Hammered vyvolává úsměv na tváři, ale pod pojmem praštěný si člověk nevybaví jen člověka praštěného kdovíčím, nýbrž i duševně pomateného. Je to prostě praštěné, abych tak řekla. Obálka se mi ale líbí a plus je rozhodně i to, že se zdá, že je na nich ten samý model.


Siege and Storm
Leigh Bardugo
(The Grisha #2, pokračování Shadow and Bone)
První díl téhle série, Shadow and Bone jsem, podržte se, četla. A rozhodně se mi líbil, a proto jsem jen nedočkavě vyčkávala, dokud nebude odtajněna obálka k druhému dílu. Musím říct, že jsem si dle placeholderu původně myslela, že bude ve světle zeleném duchu, nakonec tu máme ale našedlou obálku ve stejně originálním duchu jako je ta předchozí. A nutno dodat, že i značně podobnou, jen má tenhle díl přiblíženější palác. I tak se mi ale opravdu líbí. (btw, knihu doporučuje i Rick Riordan, tak šup šup :D)


The Fiery Heart
Richelle Mead
(Bloodlines #4)
Obálky k sérií Bloodlines, spin-offu Vampýrské Akademie, se mi až doteď jakžtakž líbily. Ale na téhle se mi líbí možná tak ta hezká barva, ve které je díl vyvedený. Adrian se mi teda nelíbí vůbec. Ach, ty chuděro, co ti to tam strčili za modela?! Takhle rozhodně nevypadáš! (:D) I Sydney mi připadá taková... nesydneiovská a asi by neuškodilo, kdyby jí toho z té hlavy šlo vidět ještě trochu víc a ona nebyla jen hlava rozprostírající se do nikam. Jinak se na díl ale rozhodně těším. Vždyť to má být i z Adrianova pohledu!



Tak co, taky vás obálka k The Fiery Heart zklamala, nebo jste spíše nadšení? A co říkáte na změnění designu obálek ke knihám Stephanie Perkinsové?

Žádné komentáře:

Okomentovat