úterý 31. prosince 2013

Šťastný nový rok!

Před pár dny mi bohužel nevyšel příspěvek k Veselým vánocům - nebyl vůbec čas a když už jsem ho měla, tak by to bylo tak trochu s křížkem po funuse. I tak ale doufám, že jste si Vánoce všichni užili a pokud ne, tak doufám, že budou ty příští o něco lepší než tyhle. :)

Každopádně se nám (opravdu divný) rok 2013 blíží ke konci a já za sebe jen doufám, že ten nadcházející bude alespoň o trochu méně divnější než tento.

Taky bych se chtěla omluvit za svou absenci v posledních dvou měsících nebo tak, bohužel jsem ale nemela čas snad ani na čtení, natož ješte na psaní článků, za což se opravdu omouvám, doufám ale, že teď budu mít toho času o trochu více a opět vás vždy poctím alespoň tím jedním článkem týdně. Mezitím opravdu děkuji vám všem, kteří na mě ještě nezanevřeli a blog stále sledují, moc to pro mě znamená.
No, to by bylo z mé strany myslím vše.

Šťastný nový rok! :)

1 komentář:

  1. S tvým názorem ohledně divnosti letošního roku naprosto souhlasím! :D Jinak ti taky přeju šťastný nový rok. :)

    OdpovědětVymazat