čtvrtek 3. května 2012

Update za duben (4)

A je tu další měsíc a s ním zase snůška mých keců, která vás jako obvykle zdržuje před pohledem na knihy (nebo si ty kecy taky vůbec číst nemusíte, že jo :D).
Tento měsíc se moc nových věcí neobjevilo - kromě dvou nových followers, za které jsem opravdu vděčná. Už jen 18 do padesáti! (A potom možná nějaká giveaway? hmm...), Jarního dumání, které vymyslela Syki z Knižního doupěte a taky toho faktu, že jsem začala vážně uvažovat o změně vzhledu. Ale o tom potom rozhodne moje lenost.
Dnes vás moc zatěžovat nebudu - pouze se ještě chvíli budu zabývat nudnými statistikami a šmytec. Nejčtenějším článkem byl tentokrát můj druhý článek do již zmíněného Jarního dumání. Aneb dystopie do toho! Z dalších článků uveřejněných v tomto měsíci vás nejvíc zajímaly mé dvě RC recenze - a to Temná Akademie na prvním místě a Erebos na druhém. A se svěšenou hlavou a za pár dalšími články se za nimi loudají Partials. Taky tento měsíc návštěvnost dosáhla více než 1000 zobrazení, což je více, než kterýkoliv měsíc předtím (celkově jich mám 2000 něco), takže opět moc děkuju! :)
No a nakonec zde máte konečně ty knihy. Tento měsíc jich bylo opět o trochu víc! (Což je docela zajímavé vzhledem k tomu, že peníze nejsou... :D)

První na řadě jsou ty, které jsem si koupila:


Divergent by Veronica Roth (Divergent #1)
Sestra [Sister] by Rosamund Lupto
Ascend by Amanda Hocking (Trylle Trilogy #3)
The Girl in the Steel Corset by Kady Cross (Steampunk Chronicles #1)
Inside by Maria V. Snyder (Inside #1 + #2)
Mercy by Rebecca Lim (Mercy #1)
Exile by Rebecca Lim (Mercy #2)
Inkoustové srdce [Inkheart] by Cornelia Funke (Inkheart #1)
Inkoustová krev [Inkspell] by Cornelia Funke (Inkheart #2)
Inkoustová smrt [Inkdeath] by Cornelia Funke (Inkheart #3)

Divergent jsem si konečně koupila poté, co se na bd objevil levný paperback. A taky jsem si pro sebe sama ukopala jámu, protože vzhledem k tomu, že bd neposkytli paperbackové vydání druhého dílu, mi Insurgent přijde jako hardback (sice byla možnost šáhnout po anglické paperbackové verzi, ale to by se k tomu paperbacku nehodilo ještě víc. No jo. :D). Sestra mě, stejně jako série Inkoustového srdce, zaujala v katalogu knižního klubu. Acend už je třetí část průměrné trilogie Trylle a The Girl in the Steel Corset vypadá značně zajímavě, nejen díky obálce. Zbožňuji i to malé písmo. Tolik stránek + malé písmo? Zážitek na delší dobu. Inside je svazek dvou knih v jedné sérií. Rozhodně levnější si pořídit tohle než dvě knihy naráz, i když se na ni pak člověk dívá jako na jednu knihu místo dvou, což je pro mě celkem škoda. Ale co, když můžu ušetřit. A když už mluvíme o šetřetí, tak první dva díly v (zatím, netuším, zda to má mít více dílů) tetralogií Mercy byly na bd za skvělou cenu 4 euro každá. No abych to nekoupila, že. Ale to písmo je hodně velké a není ho na stránce hodně. Máte doma letopisy Narnie? Tak je asi takové, neboli přesný opak The Girl in... Ale tak, sleva je sleva.

A teď ty, které jsem si vyžádala ke zrecenzování:


Temné vize - Odhalení [The Strange Power] by L.J. Smith (Dark Visions #1)
 Temné vize - Posedlost [The Possessed] by L.J. Smith (Dark Visions #2)
Deník úúúplně obyčejného upíra [Diary of a Wimpy Vampire] by Tim Collins
Ztracený svět v podzemí [Tunnels] by Roderick Gordon & Brian Adams (Tunnels #1)

Po Temných vizích jsem pokukovala delší dobu a díky spolupráci s nakladatelstvím Fragment mám taky konečně šanci si je přečíst. Celkem mě zajímají, vzhledem k tomu, dko je napsal. Přece jen, na Upíří deníky jsou převážně negativní recenze, zatímco na Temné vize spíše pozitivní. Tak holt uvidím. Deník jsem si vyžádala už jen z toho důvodu, že legrace není nikdy dost. A kdo by nechtěl číst o puberťáckém upírovi, no řekněte. Podzemí už mě taky zajímá delší dobu. Co já si přečtu nejdřív, to netuším. Za všechny výtisky opět vděčím nakladatelství Fragment. :)

 

[Pokud se chcete na fotky podívat v plné velikosti (a nevíte jak), tak na ni klikněte pravým tlačítkem myši a dejte 'zobrazit obrázek']

Žádné komentáře:

Okomentovat